ارس پن - تولید کننده بهترین در و پنجره دو جداره و UPVC

ساخت وبلاگ

شرکت ارس پن ارائه کننده انواع درب و انواع پنجره دو جداره  بر اساس بالاترین استاندارد های در سطح کشور و همچنین جهانی  در طرح ها و مدل های متنوع و همچنین در سایز های مختلف می باشد. بخش فروش پنجره UPVC گروه ارس پن همه روزه در اسرع وقت آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان میباشد.

آشنایی با پنجره دو جداره  و مزایای استفاده از آن:

پنجره دوجداره و درب های دوجداره علاوه بر زیبایی ظاهری و دادن شکلی مدرن و شکیل به نمای خانه های امروزی، مزیت های مثبت  متعددی را نیز شامل میباشد. برای مثال میتوان از این موارد به جلوگیری از ورود صداهای مزاحم در مناطق شهری و همچنین آلودگی و گرد غبار به داخل منازل و همچنین امکان تجاری  اشاره نمود. عدم اتلاف انرژی و گرما نیز از دیگر مزیت های پنجره و درب های دوجداره می باشد که کاربرد این پنجره ها را به ویژه در مناطق سرد و یا گرم مانند جنوب و مرکز کشور بسیار زیاد کرده است.

پنجره دو جداره | پنجره Upvc

قیمت پنجره دوجداره upvc:

به صورت ساده میتوان گفت که قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدونن داشتن اطلاعات اولیه و بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد گیره و بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت این پنجره ها مستقیما به میزان پروفیل و مواد اولیه مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره مورد نیاز بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و همچنین یراق آلات مورد استفاده در آن بستگی خواهد داشت. در مقاله دیگری تلاش خواهد شد تا به بررسی محاسبه قیمت انواع پنجره دو جداره با ابعاد مختلف پرداخته شود و همچنین به نحوه محاسبه قیمت و عوامل تاثیر گذار در آنبه صورت کامل اشاره شود.

لازم به ذکر است که قبل از محاسبه قیمت پنجره دو جداره حتما باید به ۲ نکته توجه کنیم:

  • لازم است که ابعاد پنجره به صورت دقیق اندازه گیری شده و بر اساس واحد میلی متر گزارش شود.
  • از ابتدا نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود.

دلیل این حساسیت در انتخاب فریم و اندازه گیری ها این است که پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن، چدن و یا هر جنس دیگری بوده به پنجره دو جداره  با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد، با هم تفاوت داشته و در قیمت نهایی و تمام شده بسیار تاثیر گذار می باشد که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

منبع: ارس پن - تولید کننده بهترین در و پنجره دو جداره و UPVC

ارس پن - تولید کننده بهترین در و پنجره دو جداره و UPVC ...
ما را در سایت ارس پن - تولید کننده بهترین در و پنجره دو جداره و UPVC دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش حقیقی araspen بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 17 تير 1397 ساعت: 15:44